تاریخ درج: چهارشنبه 14 خرداد 1393
جنسیت: مرد
تخصص و رشته تحصیلی: حقوق , مدیر مالی , حسابداری , مديريت , مهندس فناوری اطلاعات , مهندس کامپیوتر , برنامه نویس , بازاریاب , کارشناس فروش , اقتصاد , مهندس صنایع
محل استخدام: سراسری
تاریخ انقضا: جمعه 16 خرداد 1393
استخدام سازمان اموال و املاك ستاد در سراسر کشور

سازمان اموال و املاك ستادبه منظور تكميل كادر واحدهاي تابعه خود در سراسر كشور ، از بین داوطلبان مرد واجد شرایط از طريق برگزاريآزمون كتبي، مصاحبه و طي مراحل گزينش به شرح ذیل دعوت به همكاري مي نمايد.

عناوین شغلی در در قالب فایلpdf به شرح ذیل قابل دانلود و مشاهده می باشد:

الف : شرايط عمومي

1- اعتقاد به دين مبين اسلام و التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه .

2- داشتن تابعيت ايران .

3- دارا بودن حداقل 20 سال تمام و حداكثر 35 سال (سابقه خدمت نظام وظيفه به اين مدت اضافه مي گردد .)

4- دارا بودن دانش تخصصي ، مهارت ها و توانايي هاي ذهني و جسمي لازم براي انجام وظايف و مسؤوليت هاي شغل مورد نظر .

5- انجام خدمت يا معافيت قانوني براي مشمولين خدمت نظام وظيفه .

6- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر .

7- نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر .

8- نداشتن سابقه محكوميت كيفري كه موجب محروميت از استخدام در دستگاه هاي دولتي و نهادها باشد.

تبصره 1: خانواده شهدا و ايثارگران در شرايط مساوي از اولويت استخدام برخوردارند.

تبصره 2: ورود به خدمت كليه افراد در ابتدا به صورت موقت خواهد بود .

تبصره 3: سابقه خدمت به صورت تمام وقت يا سوابق قابل قبول در صندوق هاي بازنشستگي به حداكثر سن استخدام اضافه مي شود ، مشروط بر آنكه حداكثر سن در زمان جذب از 40 سال بيشتر نباشد .

ب) شرايط اختصاصي:

سازمان اموال و املاك:

1- مدرك تحصيلي كارشناسي و به بالا (دانشنامه پايان تحصيلات) معتبر و مرتبط با جايگاه شغلي مورد نظر مطابق رشته های شغلی معرفي شده با شرط حداقل معدل 14.

2- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردر دستگاه هاي دولتي و غير دولتي به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد.

3- داوطلبان بومی در مقایسه با داوطلبان غیر بومی در شرایط مساوی از اولویت همكاري برخوردار خواهند بود.

بنياد بركت :

1. مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد (دانشنامه پايان تحصيلات) معتبر ومرتبط با رشته هاي شغلي مورد نظر .

2. لزوم داشتن حداقل ميانگين معدل 15 در مقاطع تحصيلي(كارشناسي و كارشناسي ارشد) .

3. ارايه مدارك مثبته از مؤسسات آموزشي مجاز و معتبر مبني بر طي كامل وموفقيت آميز دوره مهارتهاي هفتگانه كامپيوتر (ICDL) .

4. ارايه مدارك مثبته از مؤسسات آموزشي معتبر ومجاز متضمن تعيين سطح ميزان آشنايي با زبان انگليسي حداقل در سطح intermediate.

5. مسلط به نرم افزارهاي تحليل اقتصادي و مالي بروز و توانايي بكارگيري آن مانند كامفار و ... .

ج- مواد آزمون:

- آزمون عمومي :

رديف

رشته هاي شغلي

موارد آزمون عمومي

ضرايب

1

كليه رشته هاي شغلي

معارف اسلامي و اطلاعات سياسي و اجتماعي

1

رياضي و آمار مقدماتي

1

اين درس براي رشته حقوق با ضريب صفر لحاظ مي شود.

زبان انگليسي عمومي

1

زبان و ادبيات فارسي

1

فن آوري اطلاعات

1

- آزمون تخصصي :

 

رديف

رشته هاي شغلي

موارد آزمون تخصصي

ضرايب

رشته هاي تحصيلي

1

حقوقي

حقوق مدني

2

حقوق (كليه گرايش ها)

علوم قضايي

آيين دادرسي مدني

2

حقوق تجارت

2

آيين دادرسي كيفري

1

حقوق جزاي اختصاصي

1

2

مالي

حسابداري ميانه

3

حسابداري

مديريت مالي

مديريت صنعتي

مديريت بازرگاني

حسابرسي

حسابداري پيشرفته

2

حسابرسي

2

حسابداري مالياتي

1

3

فن آوري اطلاعات

سيستم هاي عامل

بدون ضريب

مهندسي كامپيوتر (كليه گرايش ها)

علوم كامپيوتر

مديريت IT

زبانهاي برنامه نويسي

پايگاه داده ها

شبكه هاي كامپيوتري

مهندسي نرم افزار

4

ساير (اموال و داراييها)

بازاريابي و فروش

بدون ضريب

-

مباني حقوقي (امور ثبتي، روابط موجر و مستاجر، انواع بيع و...)

مباني نقشه برداري (آشنايي با سيستم GPS، سيستم GIS ، نقشه هاي هوايي و نحوه جانمايي يا انطباق محل وقوع املاك با مستغلات و ...)

عوامل موثر بر ارزيابي ملك (نحوه تحقيق ميداني پيرامون قيمت ساختمان، اراضي، اجاره بهاء، سرقفلي و ...)

قوانين مرتبط با شهرداري ها (آشنايي با طرح هاي تفصيلي، كميسيون هاي مرتبط با املاك از جمله ماده 5 ، ماده 100، ماده 7 و ...)

تعاريف و قوانين مربوط به افراز و تفكيك ، اراضي ملي ، موات و ...)

5

بنياد بركت

ارزيابي طرح هاي اقتصادي (اقتصاد مهندسي) بدون ضريب

اقتصاد (كليه گرايش ها)

حسابداري

مديريت مالي

مهندسي صنايع

مديريت صنعتي

مديريت بازرگاني

توسعه اقتصادي

مديريت مالي 1

اقتصاد خرد وكلان

حقوق تجارت

اصول حسابداري

د ) نحوه ثبت نام

 

1- تاریخ و محل برگزاری آزمون و همچنین نحوه دریافت کارت ورود به جلسه متعاقباً از طریق همین سایت و با کد رهگیری ثبت نام قابل پیگیری خواهد بود.

2- نتايج اوليه آزمون به ميزان سه برابر ظرفيت در همين سايت اعلام مي گرددو پذيرفته شدگان نهايي پس ازطي مراحل مصاحبه تخصصي و گزينش اعلام خواهد گرديد.

ردیف مراحل آزمون  زمان 
1 مدت ثبت نام از 03/03/1393 تا 16/03/1393
2 تاریخ دریافت کارت یب از 18/03/1393 تا 19/03/1393
3 زمان برگزاری آزمون 1393/03/23

توضیحات:

آندسته از متقاضیانی که در تعداد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان سه برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوط پذیرفته شده اند می بایست نسبت به ارائه مدارک مشروحه ذیل حسب اعلام مؤسسه در موعد مقرر قبل ازبرگزاری آزمون مصاحبه اقدام نمایند.

- اصل وتصوير تمام صفحات شناسنامه .

- اصل وتصوير آخرین مدرک تحصیلی .

- اصل وتصوير کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (تصوير پشت وروی کارت)

- اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوصداوطلبان مشمول تبصره 1 و 3 از شرايط عمومي بند الف

- سایر مدارک و مستندات لازم حسب مورد

- معرفي نامه نمايندگي ذيربط يا سازمان اموال و املاك

                                                                                     لینک ثبت نام


وب سایت: www.amlak.lms.ir