تاریخ درج: یک شنبه 1 اسفند 1395
جنسیت: مرد و زن
تخصص و رشته تحصیلی : محدودیتی وجود ندارد
محل استخدام: سراسری
تاریخ انقضا: دوشنبه 9 اسفند 1395
آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح  سال 95 -  زمان اعلام نتایج آزمون

با عنایات خاصه خداوند متعال و حضرت بقیه الله اعظم اروحنا لتراب مقدمه فداه، نتایج آزمون علمی تعیین صلاحیت عمومی موسسه بین المللی صلح، در تاریخ مقرر روز شنبه ۳۰بهمن ماه ۱۳۹۵ منتشر گردید.

ستاد آزمون با همکاری معاونت نظارت و ارزشیابی، طی ۳ مرحله اقدام به تصحیح و جمع بندی پاسخبرگ داوطلبان نموده است تا بدون خطا و یا اشتباه، نتایج به اطلاع شرکت کنندگان آزمون رسانده شود.

طبق اعلام قبلی داوطلبان در صورت هرگونه درخواست مبنی بر تصحیح مجدد و یا تجدیدنظر می توانند با مراجعه به سامانه تجدیدنظر ، با مطالعه کامل مفاد، نسبت به ارسال درخواست تجدید نظر اقدام نمایند.

سامانه تجدیدنظر از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ لغایت جمعه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۵ در دسترس شرکت کنندگان آزمون قرار دارد.

همچنین درصورت مشاهده هرگونه مغایرت (اعم از اطلاعات هویتی یا کد رهگیری و…) می توانند از طریق سیستم پاسخگویی (در منوی کناری) اقدام به ارسال سوال نمایند.

داوطلبانی که حدنصاب آزمون را کسب کرده اند طبق اعلام کارنامه، از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ لغایت شنبه ۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال آن از طریق سامانه ثبت مدارک، اقدام نمایند.

همچنین از روز شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۵ لغایت شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ نتایج بررسی مغایرت ها و تجدیدنظر، توسط ستاد بررسی و از طریق ایمیل متقاضیان، به ایشان اعلام خواهد شد.

زمان مصاحبه تخصصی حضوری و جدول زمانبدی مراجعه متقاضیان در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

به کلیه قبول شدگان اکیدا توصیه می گردد که اطلاعیه های آتی را پیگیری نمایند.

لینک متن اطلاعیه در سایت


اطلاعیه 21 دی 1395: زمان اعلام نتایج آزمون استخدام متمرکز موسسه بین المللی صلح  سال 95

با عنایت حق تعالی، نتایج اولیه آزمون داوطلبان در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۵ بر روی سامانه قرار خواهد گرفت.

همزمان با اعلام نتایج اولیه، سامانه رفع مغایرت و مشکلات احتمالی کارنامه و نتایج از روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۵ لغایت پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۵ در دسترس شرکت کنندگان آزمون قرار خواهد گرفت.

همچنین از روز شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ لغایت پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۵ نتایج بررسی مغایرت ها، توسط ستاد بررسی و اعلام خواهد شد.

به کلیه ثبت نام کنندگان اکیدا توصیه می گردد که اطلاعیه های آتی را پیگیری نمایند.


اطلاعیه 8دی 1395: تمدید زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

دریافت و پرینت کارت ورود جلسه آزمون ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ لغایت ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ می باشد.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایند.

افرادی که اطلاعات خود را ویرایش نموده اند ، فقط با کد پیگیری جدید خود اقدام به دریافت کارت نمایند.

به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، جهت ورود به محل آزمون الزامی می باشد.

آدرس حوزه های امتحانی و زمان آزمون در نوبت صبح و عصر در کارت ورود به جلسه درج شده است.


اطلاعیه 7 دی 1395: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

دریافت و پرینت کارت ورود جلسه آزمون ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ لغایت ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ می باشد.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایند.

به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، جهت ورود به محل آزمون الزامی می باشد.

آدرس حوزه های امتحانی و زمان آزمون در نوبت صبح و عصر در کارت ورود به جلسه درج شده است.

ورود به بخش دریافت کارت


بنابر درخواست های متعددمتقاضیان و داوطلبان تاریخ آزمون به جمعه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۵ تغییر یافت. تاریخ پرینت کارت سه شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۵ می باشد. محل برگزاری آزمون و ساعت آن بر روی کارت درج می گردد.

ورود به بخش اطلاعیه های آزمون


بنابر درخواست متقاضیان و داوطلبانی که در آزمون علمی تایید صلاحیت شرکت نموده اند، دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون در سایت قرارداده شد

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون


اطلاعیه 9 آذر 1395: اطلاعیه گروه استخدام جو در خصوص استخدام متمرکز موسسه بین المللی صلح  سال 95

همانطور که در اطلاعیه 4 آذر ، تیم پشتیبانی استخدام جو آگهی استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح  سال 95 را همراه با یک هشدار برای کاربران در سایت استخدام جو درج کرده است، از تمامی کاربران درخواست میشود که هیچگونه هزینه ای بابت هیچ استخدامی پرداخت نکنند علی الخصوص در هنگام جذب شدن در شرکت های خصوصی، مگر در آزمون های استخدامی رسمی که همراه با مجوز قانونی اقدام به دریافت وجه برای شرکت در آزمون استخدامی میکنند. لذا در خصوص این آگهی استخدامی باید اعلام کنیم که مدیریت استخدام جو هیچ نگاه بد یا خوبی در مورد این آزمون استخدامی ندارد و به هیچ عنوان در این وادی ورود نمیکند، ولی از شما همراهان گرامی درخواست میکنیم که حتما قبل از واریز هرگونه وجه از وجود شرکت یا موسسه و همچنین از جذب نیرو با شرایط شما از نظر سکونت و تحصیلی اطمینان حاصل نمایید، سپس مراحل ثبت نام و واریز وجه را دنبال نمایید، همانطور که انتظار میرفت با مبهم بودن متن آگهی از نظر شرایط استخدامی در استان ها و رشته های مورد نیاز استان ها و شهرستان برای بسیاری از کاربران سوء ظن پیش آمده است، لذا از همه دوستان گرامی درخواست می شود که با  شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایند  و یا برای آن دسته از افرادی که امکان مراجعه حضوری به دفتر خانه مرکزی این موسسه در تهران را دارند مراجعه نمایند و یا به قسمت تماس با ما سایت این موسسه رجوع کنند و از طریق هریک از راه های ارتباطی با این موسسه در ارتباط باشند تا از صحت این آگهی اطمینان کامل و کافی را داشته باشند.

با آرزوی موفقیت و جامعه ای بدون بیکار


آگهی 4 آذر 1395: آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح  سال 95 - در سراسر کشور

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی کاربران استخدام جو ، آگهی استخدام رسمی موسسه بین المللی صلح در سراسر کشور مطابق شرایط زیر است، لذا همانطور که در متن آگهی مطالعه میفرمایید، رشته های مورد نیاز هر استان ذکر نشده است، از شما همراهان گرامی خواهشمندیم به دلیل اینکه برای تکمیل فرم و شرکت در آزمون باید هزینه ای پرداخت نمایید و این هزینه مسترد نخواهد بود با دقت بالا متن و اطلاعیه رو مطالعه نمایید و فرم را پر کنید ، همچنین برای کسب اطلاعات دقیق تر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا از سیستم پاسخگویی (لینک پایین) اقدام به مطرح نمودن سوال خود نمایید

جهت طرح سوال می توانيد با شماره ۷۷۸۹۳۰۳۴ داخلی ۲۰۴ از ساعت ۱۱ لغایت ۱۳ شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل تماس گرفته و يا از طريق سيستم پاسخگویی اقدام نماييد.

سوالات متداول استخدامی

اطلاعیه بالا به هیچ وجه مربوط به منبع آگهی دهنده نیست، صرفا یک یادآوری برای پیشگیری از هرگونه مشکل در روند ثبت نامی شماست،

 

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، به حول و قوه الهی، آزمون استخدامی متمرکز سراسری موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ  ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵   برگزار می شود.

 

شرایط عمومی استخدام:

– داشتن تابعیت ایران

– تدین به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

– نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر

– داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منع شده باشند .

– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

– داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند .

تذكر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون (۱۳۹۵/۱۰/۳)  و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۱۳۹۵/۹/۲) می باشد.

 

مراحل ثبت نام:

۱- تكمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

۲- فایل عكس اسكن شده.

داوطلب می بایست یك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسكن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

– عکس ۴×  ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عكس تمام رخ)

– عكس اسكن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

– اندازه عكس اسكن شده باید حداقل ۳۰۰×  ۲۰۰   پیكسل و حداکثر ۴۰۰× ۰۰ ۳ پیكسل  باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از ۳۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد.

– حاشیه های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.

– حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره۱:  اسكن عكس از روی کارتهای شناسایی )کارت ملی، شناسنامه و…( قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عكس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسكن نمایند.

تبصره۲: عكس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره۳: درصورت ارسال عكس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد.

بدیهی است که در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورت هرگونه تخلف، ارسال اطلاعات نادرست و… در ثبت نام اینترنتی، با داوطلب به عنوان متخلف شناخته شده و ثبت نام کان لم یکن گردیده و وجه ثبت نام غیرقابل استرداد می باشد.

 

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی

مراحل استخدام داوطلبان:

  1. آزمون استخدامی کتبی و کسب حد نصاب آزمون
  2. کانون ارزیابی روانشناسی
  3. بررسی صلاحیت های عمومی
  4. ارزیابی سلامت جسمانی و روانی
  5. حضور در دوره های آموزشی بدو استخدام
  6. ارزیابی داوطلبان در دوره های آموزشی بدو استخدام

تذكر: از میان شركت كنندگان در آزمون كتبی كه حد نصاب قبولی در این مرحله را كسب نموده اند پس از كنترل مدارك داوطلبان، حداكثر سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه و ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها به كانون ارزیابی معرفی می شوند.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی

 

  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز سه شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲ لغايت روز جمعه ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ می باشد.
  • زمان برگزاری آزمون : جمعه ۳ دی ماه ۱۳۹۵ می باشد
  • ويرايش اطلاعات ثبت نام : برای ويرايش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نماييد.
  • توجه ويژه : در طی مراحل ثبت نام از کليک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بيش از يک صفحه مرورگر بر روی کامپيوتر خود جداً خودداری نماييد.
  • توجه ويژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سيستم به مشکلی برخورد کرديد، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نماييد.
  • توجه ويژه : ثبت نام شما زمانی تکميل گرديده که در مراحل ثبت نام از پس از پرداخت موفق هزینه آزمون، از سيستم کد پيگيری ثبت نام را دريافت نماييد.
  • توجه ويژه : جهت طرح سوال می توانيد با شماره ۷۷۸۹۳۰۳۴ داخلی ۲۰۴ از ساعت ۱۱ لغایت ۱۳ شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل تماس گرفته و يا از طريق سيستم پاسخگویی اقدام نماييد.
  • توجه ويژه : داوطلبان فقط درصورتیکه دارای شرایط مندرج در اطلاعیه ثبت نام و فایل راهنمای ثبت نام باشند حق ثبت نام و شرکت درآزمون را خواهند داشت. ضمن اینکه باید اطلاعات وارد شده در تقاضانامه ثبت ‌نام را به دقت کنترل نمایند. هزینه ثبت‌نام تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.

 

تذکرات مهم

  • محدودیت سنی : حداقل سن برای ثبت نام ۱۸ سال تمام و حداکثر ۴۰ سال می باشد.
  • حداقل مدرک تحصیلی : حداقل مدرک تحصیلی قابل قبول برای داوطلبان و متقاضیان ثبت نام، مدرک تحصیلی دیپلم نظری یا فنی و حرفه ای یا کارو دانش ، مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.
  • رشته های تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام : شامل کلیه رشته های اعلامی در دفترچه راهنما می باشد. مشاهده رشته های تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام
  • نحوه احراز رشته های تحصیلی برای هر شغل : کلیه رشته های مجاز در دفترچه راهنما، می توانند در هر ردیف شغلی درخواست دهند. دواطلبان توجه نمایند پس از کسب حد نصاب آزمون، در مرحله گزینش و ارزیابی تخصصی، رشته های مرتبط و مدارک تحصیلی بالاتر، دارای امتیاز می باشند.
  • شهرهای مجاز در ثبت نام استخدامی : ثبت نام استخدامی در شهرهای تهران- مشهد- اصفهان- تبریز- کرج- شیراز- اهواز- ارومیه- قم- کرمانشاه- زاهدان- رشت- کرمان- همدان- اراک- یزد- اردبیل- بندر عباس- قزوین- زنجان خرم‌آباد- سنندج- گرگان- ساری- بجنورد- بوشهر- بیرجند- ایلام- شهرکرد- سمنان- یاسوج- و همچنین کلیه شهرستان های استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی خواهد بود.

 

توصيه‌های مهم به داوطلبان گرامی

  • ۱- داوطلبان بايد اطلاعیه های ثبت نام و فایل راهنمای ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند.
  • ۲- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند.
  • ۳- داوطلبان لازم است در درج كد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عكس و تمامی اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافی به عمل آورند، بديهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • ۴- در پايان ثبت‌نام اينترنتی تأييد صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب مي‌باشد، لذا دقت و توجه كافی در اين خصوص به عمل آيد.
  • ۵- برای جلوگيری از مشكلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمايند.
  • ۶- داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيری يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمايند.
  • ۷- داوطلبان لازم است اطلاعات پرداختی و كد پيگيری خود را تا اعلام نتايج نهايی نزد خود نگهداری نمايند.
  • ۸- توصيه می شود داوطلب فرايند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و اطلاعات پرداختی و كد پيگيری دريافتی از سايت را، نزد سايرين افشا نكند.

 

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی

ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی

رشته های مجاز ثبت نام استخدامی متمرکز


تلفن: 77893034 داخلي 204
آدرس: آدرس دبیرخانه مرکزی: تهران – میدان رسالت – ابتدای بزرگراه رسالت – پلاک ۸۴۱ – طبقه اول
وب سایت: www.solhodoosti.org